Корекційний психолог
Анастасія
Гутник

Корекційний психолог, педагог раннього розвитку


Адреса:

м.Київ, вул.Межова, 23

Телефон:

(063) 874-70-54

Email:

tishera_@ukr.net

SMARTY - Корекційно - розвивальний простір для дітей
https://logopedia.in.ua/wp-content/uploads/2020/03/Gutnik_A.jpg
Ціль
Розвиток гармонійної особистості.
Задачі
  • стимулювання пізнавальної активності та психічних процесів (пам'ять, мислення, уява, сприйняття, мова, мотивація);
  • корекція поведінкових особливостей;
  • розвиток комунікативних навичок;
  • робота над формуванням необхідних вмінь та знань згідно з віковими потребами;
  • психологічна абілітація дітей з особливими потребами.
Про себе

У 2017 році я отримала ступінь магістра клінічної психології в SWPS Uniwersytet Humanistycznospoleczny (Польща, Варшава) з чого і почався мій професійний шлях.      Я проводжу індивідуальні розвиваючі заняття з дітками від 1.5 до 8 років. З кожним маленьким клієнтом  ми визначаємо зону найближчого розвитку, після чого формуємо цілі нашої роботи.      Мої заняття побудовані на використанні різноманітних методик та прийомів, які обираються в залежності від специфіки задач, цілей та труднощів. Навчання проходить за допомогою різних іграшок та дидактичних матеріалів, які допомагають  весело засвоювати нову інформацію та тренувати необхідні навички. Підбір матеріалів до заняття завжди базується на вподобаннях та мотиваційних стимулах, що допомагає зацікавити дитину та максимально включити її в процес взаємної гри. При наявності поведінкових складнощів використовую техніки поведінкового підходу (ABA). Під час занять обов’язково приділяється увага розвитку комунікативних навичок (вербальних чи невербальних), які допомагають дитині адекватно взаємодіяти з оточуючим світом.

Питання – відповідь (FAQ)

Як навчити дитину навичкам самообслуговування?

Перш ніж починати привчати маленьку дитину до самостійності і самообслуговування, необхідно створювати умови: відвести постійне зручне місце для ігор і зберігання іграшок, щоб він міг сам їх брати, коли потрібно, а потім прибирати; зробити вішалку на рівні зростання дитини, щоб воан могла вішати рушник, вішалку для верхнього одягу, придбати маленький стілець на якому дитині було б зручно сидіти при одяганні, подивитися, чи може дитина самостійно застібати і розстібати свій одяг і т.п Привчаючи маленьких дітей до самообслуговування, потрібно частіше використовувати пояснення і наочний показ дії.

Як розвивати дитину з особливими освітніми потребами?

Корекція аутизму повинна бути комплексною, це факт. А значить, навіть в домашніх умовах необхідно продовжувати вплив на певну сферу розвитку дитини. До того ж, основну частину часу дитина проводить вдома і вплив на його поведінку можуть надавати виключно батьки. Саме тому необхідно вивчити основні методичні рекомендації, доступні для широкого кола застосування. У житті дитини з аутизмом батьки найбільш наближені люди. У деяких випадках зв’язок дитини з такими особливостями з матір’ю може бути набагато сильніше ніж у дітей середньостатистичних. А значить корекція, виконана батьками буде набагато результативніше і позитивніше, так як дитина не буде знаходитися в стресовій ситуації виходить від зміни обстановки і незнайомого оточення.

Задайте питання психологу