Команда
Дар'я Левченко
Логопед - дефектолог
Діагностика та корекція усного та писемного мовлення у дошкільників та молодших школярів; Корекційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами; Розвиток психічних процесів
ДокладнішеЛогопед - дефектолог
Діагностика та корекція усного та писемного мовлення у дошкільників та молодших школярів; Корекційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами; Розвиток психічних процесів
ДокладнішеЗ кожним днем все більше стає дітей з порушенням психофізичного розвитку – нажаль це реалії сьогодення. Для нашої команди найважливішим завданням, є надання необхідної корекційної допомоги таким дітям. Повнота реалізації реабілітаційних робіт неможлива при відсутності найважливішого фактору – спеціалістів відповідного напрямку, таких як логопед – дефектолог.
Важливою частиною логопедичної роботи в системі реабілітації дитини з порушеннями психофізичного розвитку в першу чергу визначається, значимістю мовлення в психічному розвитку та розвитку психічної діяльності дитини. Тому в процесі реабілітації дитини з порушенням психофізичного розвитку, стоїть завдання подолання мовленнєвих порушень, виховання особистості, здатної активно реалізувати свої здібності.
Згідно з психологічними дослідженнями, розвиток моторики у дитини безпосередньо пов’язані з розвитком мови. Тому, щоб надалі уникнути проблем з вимовою вже з перших місяців життя дитини необхідно розвивати дрібну моторику. Зазвичай діти у віці 3-4 роки вже досить правильно і чисто вимовляють майже всі звуки і формують речення, але буває, що до 5-6 років дитина все ще має проблеми з вимовою звуків.
Якщо ваша дитина не договорює закінчення, заїкається, «ковтає звуки», сюсюкає, шепелявить, як би це мило не звучало і не розчулювало батьків, потрібно звертатися за допомогою до спеціалістів відповідного напрямку, таких як логопед – дефектолог.
1) Діагностика та корекція порушень звуковимови
2) Запуск мовлення у дітей із затримкою мовлення з 2 років
3) Корекція вад писемного мовлення (дислексія, дисграфія)
4) Корекційно-розвивальні заняття з дітьми з особливими освітніми потребами (РАС, СД, СДВГ, ЗПР, ЗРР, УО)
5) Консультативна підтримка батьків щодо розвитку та поведінки дитини