Ціль гри: розвиток зв’язного мовлення, поповнення словникового запасу з теми «Посуд», «Страви», розвиток розуміння послідовності подій.
Як грати : роздрукувати картинки, розрізати по лініям.
«Сьогодні будемо вчитися готувати овочевий салат (варити гороховий суп, смажити яєчню)». Спочатку викладаємо перед дитиною картинки у правильній послідовності, називаючи кожну дію. Використовуйте такі слова – спочатку, потім і т.п.
Наприклад: Спочатку нам потрібно помити овочі, потім порізати їх ножем. Далі потрібно перекласти овочі у миску, полити сонячною олією їх. Вкінці потрібно посолити овочі. В нас вийшов овочевий салат.
Порада від логопеда: Після того як, відпрацюєте всі «страви», дайте дитині самостійно відновити послідовність приготування тої чи іншої страви. Таким чином, у дитини розвивається пам’ять та зв’язне мовлення.