Ціль гри: розвиток зв’язного мовлення, розвиток розуміння послідовності подій та причинно-наслідкових зв’язків.
Як грати : роздрукувати картинки, розрізати по лініям.
Цікава гра на розуміння послідовності подій у різних побутових та соціальних ситуаціях.
Спочатку викладаємо перед дитиною картинки у правильній послідовності, називаючи кожну дію. Використовуйте такі слова – спочатку, потім і т.п.
Наприклад: «Спочатку хлопчик їв багато цукерок, потім в нього заболів зуб. Тато відвів його до лікаря, хлопчику вирвали зуб. Як ти вважаєш, чому хлопчику вирвали зуб?».
Порада від логопеда: Після того як, відпрацюєте всі картинки, дайте дитині самостійно відновити послідовність подій. Таким чином, у дитини розвивається пам’ять та зв’язне мовлення, а також розуміння причинно-наслідкових зв’зків.