Як повинна розмовляти дитина у віці 2-3 років

Вибачте, якщо грубо, але вже просто накипіло!!! Розвиток мовлення дитини 2-3 роки.

Як повинна розмовляти дитина у віці 2-3 років. Це питання досить часто підіймається батьками малюків, особливо якщо дитина мовчить у цьому віці.

Інформації стосовно розвитку мовлення дитини у цьому віці є досить багато, але на жаль далеко не всі батьки розуміють чіткі норми розвитку мовлення дитини (які до речі ніхто не змінював).

На превеликий жаль деякі «радники» та «спеціалісти з раннього розвитку дітей», які не мають ніякого відношення до логопедії, або мають лише поверхневі знання, не розуміючи цього, роблять велику біду дітям, коли радять батькам: «до логопеда вам ще рано, почекайте до 3,5 – 4 років», «виговориться», «самі займатися з дитиною» (при цьому забувають чітко пояснити, як це робити, коли дитина не хоче ні повторювати ні слухати казки).

В мене, як у логопеда-дефектолога з досвідом роботи з дітьми з тяжкими патологіями, виникає до вас питання: « А ви впевнені в тому, що без глибокої діагностики ви можете зробити висновок, що сам розговориться? А чому не розговорився досі, якщо все добре? Чи знаєте ви що мовлення є відображенням мислення дитини і якщо дитина у 3 роки мовчить треба бігти і дзвонити у дзвони….Якщо дитина у 3 роки мовчить, це вже затримка мовлення як мінімум на 1.5 роки. І останнє, ви хоч щось чули про нейронні зв’язки, білу речовину у головному мозку і їх найбільшу активність до 5 років?

Так от, перш ніж давати поради у сфері розвитку мовлення дитини, зверніться будь ласка до онтогенезу розвитку мовлення.

І так, давайте звернемося до науки і фактів.

Гвоздев Олександр Миколайович – доктор філологічних наук, лінгвіст і дослідник дитячого мовлення, написав багато праць по розвитку мовлення склав схему розвитку дитячого мовлення в нормі, на яку і досі орієнтуються логопеди.

Отже, нижче представлена схема розвитку мовлення дитини від 1.8 до 3 років.

НАТИСНІТЬ НА ЗОБРАЖЕННЯ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *